Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024

Εξατομικευμένη Ι: β - φ - θ

-Κυρία, μπερδεύομαι. 

-Ναι, το ξέρω. Η κυρία Σπυριδούλα είχε μια ιδέα για ένα βιβλίο που μπορούμε να δουλέψουμε μαζί. Νομίζω θα σε βοηθήσει να ξεμπερδευτείς. Θα σου κάνω και φωτοτυπίες τις σελίδες, ώστε να τις κόβουμε μετά, γιατί έχω κι εγώ μια ιδέα... 

β - φ - θ για σήμερα (και καλή μας αρχή!) 

  • Πήγαινε κουτσό ως τον πίνακα και δείξε μου τη συλλαβή φα/θα/βα...
  • Διάβασε τις συλλαβές και πες τες γρήγορα, σαν να λες γλωσσοδέτη
  • Δείξε μου την κα/δα/ρα/σα. Αχ, ναι, δεν έχει... Ε, τότε δείξε μου τη βα/θα/φα...  
  • Έλα στη φωτοτυπία σου και συμπλήρωσε ό,τι λείπει από την κάθε λέξη
  • Ξέρεις τι σημαίνει αυτή η λέξη; 
  • Πάρε τώρα το τετράδιό σου και γράψε τις λέξεις όπως θα τις ακούς από εμένα, σε λίστα
  • Πολύ ωραία. Πάρε τώρα τη φωτοτυπία και διόρθωσε μόνη σου τα λάθη, αν έχεις κάποιο δηλαδή... Θα τα γράψεις σε στήλη, δίπλα ακριβώς 
  • Για ξανακοίταξε δεύτερη φορά... Μήπως κάτι χρειάζεται ακόμα διόρθωμα; 


 


 

  • Τώρα θα κόψω και θα χωρίσω τη λέξη από την εικόνα, ώστε να τις ταιριάξεις 



 




Δεν υπάρχουν σχόλια: