Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Όταν οι νηπιαγωγοί έχουν κέφια!

Για δείτε αυτό το βίντεο με Το ταξίδι του κορωνοϊού. Το ποίημα είναι της φίλης συναδέλφου, νηπιαγωγού, Αντωνίας Κωνιού και το βίντεο πραγματοποιήθηκε από την κυρία Φραντζεσκάκη Άννα. Τους υπόλοιπους συντελεστές, φωτογράφους και εικονογράφους, θα τους δείτε στο τέλος του βίντεο. 

Τους αξίζουν συγχαρητήρια! Τι λέτε;

Η κυρία Αντωνία έχει φτιάξει αυτές τις μέρες και μια σειρά με ψηφιακά παιχνίδια. Σας φέρνω να παίξετε: 

Κρεμάλα: https://learningapps.org/view10254051

Σωστά και λάθη στην προστασία μας από τον ιό: https://wordwall.net/embed/43ac8aaa9a9d4aaf8b50363ef094a5a5?themeId=1&templateId=2&fbclid=IwAR3N218YqkqC1dHYw50uL2wx784URzn-b0mB4utUrljm-dQm1IASvVOzNx8

Κυνηγητό και κρυφτό μ' έναν ιό: https://wordwall.net/embed/2514ec04431945f0b2241d9c4593102e?themeId=53&templateId=49&fbclid=IwAR2OU6xkIDou8kS8q-ytDAvHRWi4ACBCDoEgC0i1iZFcRfcaeBzX-ebw7Nw

Θα ήθελα στα σχόλια, εδώ, κάτω από την ανάρτηση αυτή, να αφήσετε γράφοντας μόνο το μικρό σας όνομα, τα σχόλιά σας για την κυρία Αντωνία Κωνιού. Θα την ενημερώσω για αυτή την ανάρτηση και είμαι σίγουρη ότι θα θέλει τα σχόλιά σας πολύ! Ξέρετε, μελισσάκια μου, όταν φτιάχνουμε υλικό για εσάς, χρειαζόμαστε ανατροφοδότηση από εσάς! Δηλαδή χρειαζόμαστε τα σχόλιά σας, τις σκέψεις σας και τις προτάσεις σας ώστε να συνεχίζουμε αυτό που κάνουμε ή να το αναπροσαρμόζουμε ώστε να σας αρέσει και να σας ωφελεί. Κι επειδή αυτές τις μέρες δε βλέπουμε ματάκια για να καταλάβουμε αν σας άρεσε ή όχι, χρειάζεται να μας τα λέτε γραπτώς.

Τι λέτε; Θα της δώσουμε τη χαρά της ανατροφοδότησης;

Σημείωση: Τα σχόλια για να εμφανιστούν στο μπλογκ μας χρειάζονται πρώτα την έγκρισή μου. Οπότε, το γράφετε ΜΙΑ φορά, πατάτε για δημοσίευσή του και από 'κεί και πέρα... αναλαμβάνω εγώ. Αυτό το κάνουμε για να προστατέψουμε το μπλογκ της τάξης μας και όσους το παρακολουθούν από σχόλια που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενό του. ;-) 

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Μπράβο σε όλην την ομάδα.μου αρεσε παρά πολύ και ήταν πολύ έξυπνο .Νικόλας
Α

Unknown είπε...

Εμένα μου αρέσε παρά πολύ το παιχνίδι με τον ιό έχω παίξει παρά πολλές φορές το λάτρεψα . Έτσι μπορούμε να μάθουμε να προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους άλλους.Ευχαιστω κυρία Αντωνία είσαι η καλύτερη.Κεσιανα


Unknown είπε...

Εμένα μου άρεσε το παιχνίδι με τον ιό τον λάτρεψα.Σευχαριστω παρά πολύ κυρία Αντωνία είσαι η καλύτερη.Μέσα στα παιχνίδια μαθαίνεις πως να προστατεύουμε όλους τους αγαπημένους μας και όλο τον κόσμο

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΝΙΚΟΣ Μ είπε...

συγχαρητήρια σε όλους!!μου άρεσε η μουσική και τα λόγια πάρα πολύ!!ΝΙΚΟΣ

Ειρηνη χ είπε...

Μπράβο σας!!απλά υπέροχο!!καλύτερα όμως να μην υπήρχε όλο αυτό και να ειμασταν και πάλι στην ωραία μας καθημερινότητα!! ανυπομονώ σύντομα..ειρήνη χ

Λιανα-Μαρια είπε...

Εμένα μου άρεσε η κρεμάλα και το κυνηγητό και κρυφτό με έναν ιό και του αδερφού μου του άρεσε το κυνηγητό και κρυφτό με έναν ιό. Ευχαριστούμε πολύ. Μαρία-Γιώργος.

Αντωνία Κωνιού είπε...

Αγαπημένα μου παιδιά μεγάλα και μικρά
Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας τα καλά!!

Νικόλα μου χαίρομαι που καταλαβαίνεις την αξία της ομαδικής δουλειάς και της συνεργασίας. Συγχαρητήρια είμαι σίγουρη ότι θα είσαι πολύ συνεργατικός.

Κεσιάνα μου να συνεχίσεις να προστατεύεις τον εαυτό σου και τους γύρω σου. Συγχαρητήρια, που είσαι τόσο ευαίσθητη.

Νίκο Μ. χαίρομαι που σε άγγιξαν τα λόγια και η μουσική. Συγχαρητηρια για τις ευαισθησίες σου.

Ειρήνη Χ. πόσο δίκιο έχεις κορίτσι μου μακάρι να επιστρέψουμε γρήγορα στην καθημερινότητά μας. Μπράβο σου, που σκέφτεσαι τους γύρω σου.

Μαρία και Γιώργο..χαίρομαι που σας ενθουσίασαν τα παιχνίδια και εύχομαι να μάθατε να αποφεύγετε τους ιούς.
Μπράβο σας, είμαι σίγουρη ότι είστε πολύ προσεκτικοί.

Με αγάπη Αντωνία