Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

Ο Μικρός Πρίγκιπας στο 26ο Ι

 Α, ήρθατε! Με είχαν απορροφήσει αυτές οι φωτογραφίες που τράβηξα πρόσφατα. 

 

Γεια σας, παιδιά! Φυσικά και εγώ είμαι! Σας έχει μιλήσει η δασκάλα σας για μένα, σωστά;

Στην πρόσφατη επίσκεψή μου στη Γη, συνάντησα κάποιους φίλους στη Γάζα. Τον Mohammed, την Danna και τον μπαμπά τους, τον Mahmoud. 


 

Στην περιοχή τους υπάρχει πόλεμος. Το σπίτι τους έχει βομβαρδιστεί. Αναγκάζονται να ζουν σε ένα σχολείο της πόλης τους. Ρεύμα και πρόσβαση στο διαδίκτυο έχουν ελάχιστα. Φαγητό μόνο σε κονσέρβες τώρα πια και το νερό είναι λιγοστό και μολυσμένο. Σαν τον πιλότο που γνώρισα στην έρημο... 

Παρατηρώ τις φωτογραφίες. Βρήκα τα παιδιά όλα με στέμματα στα κεφαλάκια. Λέτε να με περίμεναν;


Η Danna μού θυμίζει την Αλεπού. "Εξημερώνω, σημαίνει δημιουργώ δεσμούς.", μου 'χε πει η Αλεπού... Η Danna μάλλον μ' έχει εξημερώσει. 


Σ' αυτήν εδώ ο Mohammed φαίνεται κάτι να μου λέει. Μπορείτε να μαντέψετε τι;








Τι λέτε, μπορούμε να στείλουμε δυνατά μηνύματα σ' αυτά τα παιδιά με τις ζωγραφιές μας; Θα μπορούσα να τις πάω ο ίδιος, αν τις ετοιμάσετε γρήγορα...


Δεν υπάρχουν σχόλια: