Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

Παραμύθια από το... διαδίκτυο

Μελισσάκια μου, γεια σας!

Για σήμερα σας έχω ένα παραμύθι του αγαπημένου μου Τζιάννι Ροντάρι, από το βιβλίο του "Παραμύθια από το τηλέφωνο" που κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις Τεκμήριο το 1979 κι έχω τη χαρά να έχω ένα αντίτυπο στη βιβλιοθήκη μου από τότε που ήμουν στην ηλικία σας. Πλέον το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο.

Λίγα λόγια για το βιβλίο: Σε κάποια πόλη της Ιταλίας υπάρχει ένα μικρό κοριτσάκι το οποίο δεν μπορεί να κοιμηθεί εάν δεν του αφηγηθεί ένα παραμύθι ο μπαμπάς του. Ο μπαμπάς όμως, λόγω της δουλειάς του, λείπει όλη τη βδομάδα από το σπίτι και βρίσκεται σε διαφορετική πόλη κάθε φορά. Έτσι, λοιπόν, κάθε βράδυ στις 21.00 ακριβώς, τηλεφωνεί στο σπίτι του απ' όπου κι αν βρίσκεται και αφηγείται ένα παραμύθι στην κόρη του, από το τηλέφωνο. Κι επειδή τα τηλεφωνήματα κοστίζουν... όλα τα παραμύθια που διηγείται ο μπαμπάς είναι σύντομα.

Αυτά τα παραμύθια έγιναν βιβλίο και ένα από αυτά τα παραμύθια μπορείτε να ακούσετε κι εσείς στη συνέχεια. Ακούστε το και στη συνέχεια σας έχω και δραστηριότητες.



Λοιπόν; Είστε έτοιμα, μελισσάκια μου;




Τι λέτε; Σας άρεσε;

4 σχόλια:

Odysseas είπε...

Αγαπητή κυρία "Παραμυθού'!
Το παραμύθι και οι δραστηριότητες που το συνοδεύουν μας άρεσαν πάρα πολύ!

Μαριλία είπε...

Χαίρομαι ιδιαίτερα που σας άρεσαν!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και την ευκαιρία να διηγηθώ παραμύθι σε παιδιά, εν μέσω καραντίνας. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη, Οδυσσέα. Η τάξη σου ήταν εξαιρετικό κοινό. Τους χαιρετισμούς μου σ' όλους σας!

Καλή μας συνέχεια!

Unknown είπε...

ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!

Μαριλία είπε...

Χαίρομαι να βλέπω ενθουσιασμό!!!! χαχαχαχαχα! Ευχαριστώ, ανώνυμε!