Σε διδακτικό δίωρο οι μαθητές/ριες παρακινήθηκαν να σκεφτούν ατομικά τι επάγγελμα θα ήθελαν να ακολουθήσουν στο μέλλον βάσει των ενδιαφερόντων τους. Το φύλλο εργασίας 1 λειτούργησε βοηθητικά στην οργάνωση της σκέψης των μαθητών/ριών.
Μετά την ολοκλήρωση της καταγραφής των επαγγελματικών επιλογών των μαθητών/ριών, στόχος ήταν η εκπαιδευτικός να αξιοποιήσει το διαδίκτυο προκειμένου να προκαλέσει συζήτηση γύρω από τις δεξιότητες που απαιτείται να καλλιεργηθούν για κάθε επάγγελμα. Συγκεκριμένα επρόκειτο να αξιοποιηθεί η σελίδα EDU JOB eMentoring (http://edujob.gr/kathgories-epaggelmaton) προκειμένου να προκληθεί συζήτηση και μέσω αυτής οι ίδιοι/ες οι μαθητές/ριες να αντιληφθούν ποιες δεξιότητες απαιτούνται για το επάγγελμα της επιλογής τους και να τις συμπληρώσουν στο φύλλο εργασίας 1 που είχαν στα χέρια τους.
Ωστόσο, λόγω προβλήματος στο δίκτυο που αντιμετωπίζουμε αυτές τις μέρες, έγινε τροποποίηση του εργαστηρίου ως εξής:
Οι μαθητές/ριες κλήθηκαν να παρουσιάσουν στην ολομέλεια το επάγγελμα που επέλεξαν, βασιζόμενοι/ες στο φ.ε.1 που είχαν στα χέρια τους. Τελικά, όταν η τεχνολογία μάς προδίδει, υπάρχει πάντα το χαρτί και η ευελιξία της εκπαιδευτικού που δεν επιτρέπουν τίποτα να πάει χαμένο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου