Κυριακή 31 Μαρτίου 2024

Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ: Για να ζούμε μαζί ΙI

 Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης, σειρά είχε η γραφή, ανά ομάδα, μιας ιστορίας σύγκρουσης και η λύση της με βάση το κοινό καλό. 

 


 

Η επανάληψη των στοιχείων δομής μιας ιστορίας θεωρήθηκε απαραίτητη. Μια ιστορία οφείλει να έχει αρχή, μέση και τέλος, όλα χωρισμένα σε σωστές παραγράφους. Οφείλει να απαντάει σε βασικές ερωτήσεις: πού; πότε; ποιος;/ποιοι; τι; γιατί; πώς; τελικά; 

Για επιπλέον βοήθεια, ο... Μικρός Πρίγκιπας, κάτοικος της γειτονιάς των παραμυθοηρώων, έστειλε σημειώματα με σύντομες καταγραφές προβλημάτων. 

"Τα γουρουνάκια γέμισαν με λάσπη την μπουγάδα του Hulk κι εκείνος έγινε έξαλλος!"


"Η Έλσα εκνευρίστηκε και πάγωσε ολόκληρη την πόλη τη στιγμή που το πετρέλαιο θέρμανσης είναι πανάκριβο!"


"Η Κοκκινοσκουφίτσα βάζει πολύ δυνατά τη μουσική και κάνει βιντεοκλήσεις με τη γιαγιά της."


"Ο Batman έσπασε ΠΑΛΙ την τζαμαρία πετώντας και τρόμαξε τον Spiderman ο οποίος έκανε γυμναστική στο μπαλκόνι."


Η διαδικασία δεν ήταν απλή. Εντάξει, ο Μικρός Πρίγκιπας ήταν σαφής στις καταγγελίες του, αλλά η καταγραφή της σύγκρουσης και της επίλυσής της με βάση το κοινό καλό πήρε χρόνο... (τρεις διδακτικές ώρες σε δύο μέρες...) 






Με τα πολλά, δραματοποιήσαμε τις ιστορίες σύγκρουσης... 





 

Για να δούμε, θα καταφέρει η δασκάλα μας να ενώσει τα κομμάτια και να φτιάξει ολόκληρο το... παζλ σε μία ιστορία; 

*Συνεχίζεται...


Δεν υπάρχουν σχόλια: