Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Πουλάκια είν' κι ας κελαηδούν...

Μελισσάααααααααααααακιαααααααααα!

Καινούργια παιχνιδάκια από τον καλό φίλο και συνάδελφο, κύριο Οδυσσέα Τζημούλη! Σας έχω μιλήσει και από την τάξη για τον φίλο μου, τον κύριο Οδυσσέα που ασχολείται με την παρατήρηση πουλιών. Θυμάστε; Τότε μόνο που δεν είχαμε χρόνο να παρακολουθήσουμε όλη την εκπομπή που είχε προβληθεί από το κανάλι της Βουλής. Τώρα που έχουμε χρόνο, σας φέρνω τον σύνδεσμο να την παρακολουθήσετε από την ησυχία του σπιτιού σας, παρέα με τους δικούς σας ανθρώπους. 

Και πάμε στα παιχνίδια που λέγαμε. Παιχνίδια από αυτά που σας αρέσουν. Σας αρέσουν, καλέ;

  1. Μνήμης: https://www.bookwidgets.com/play/FPYVPZ?teacher_id=4717464238686208
  2. Μνήμης με ονόματα πουλιών:
    https://www.bookwidgets.com/play/LP42WC?teacher_id=4717464238686208
  3. Κρυμμένων λέξεων:
    https://www.bookwidgets.com/play/XPZHXL?teacher_id=4717464238686208


Στα σχόλια, εδώ στην ανάρτηση, ανατροφοδότηση, δηλαδή τη γνώμη σας και τις σκέψεις σας για τα παιχνίδια αυτά, στον κύριο Οδυσσέα Τζημούλη. Πιάστε τα πληκτρολόγια και γράψτε μόνα σας! Ας φεύγουν λάθη και ας πληκτρολογείτε αργά, δεν πειράζει. Τι νομίζετε; Εμείς τα ξέραμε από τότε που γεννηθήκαμε; ;-)

5 σχόλια:

Κεσιανα είπε...

Μου άρεσε πολύ το παιχνίδι με τα πουλιά. Τώρα που έχει έρθει και η άνοιξη τα ακούω τα πουλιά έξω να κελαιδουν και θα ήθελα να ήμουν κεγο πουλι να πετάω.

Κεσιανα είπε...

Εμένα μου άρεσε πολύ το παιχνίδι με τα πουλιά.τωρα που έχει έρθει η άνοιξη και τα πουλιά κελαιδουν θα ήθελα και εγώ να ήμουν έξω με τους φίλους μου να παίξουμε και μις σαν τα πουλιά.

Odysseas είπε...

Χαίρομαι που σας αρέσουν κι εσάς τα πουλιά.Στις 06 Μαρτίου 2020 ταξίδεψα στην Κρήτη για να παρατηρήσω και φωτογραφίσω ένα αρπακτικό που στην Ελλάδα το συναντάμε μόνο εκεί. Το λένε γυπαετό και επειδή του αρέσει να τρέφεται με κόκαλα τον αποκαλούν επίσης κοκαλά.
Θα στείλω στην κυρία σας μια φωτό του πουλιού να σας τη δείξει.

Unknown είπε...

Μπράβο ήταν πολύ ωραία τα παιχνίδια σας.

Λιανα-Μαρια είπε...

κυρία μου άρεσαν τα παιχνίδια.Μαρία