Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Νέα

Μελισσάκιααααααααα!

Παζλάκι για σήμερα! Φτιάξτε το πρώτα και ΜΕΤΑ συνεχίζετε την ανάρτηση. Κι άμα σας αρέσει και θέλετε να μάθετε να φτιάχνετε τα δικά σας, αφήστε μου μήνυμα στα σχόλια, να σας ανεβάσω οδηγίες. Είναι απλό!




Σωστά. Εγώ με τον Μπισκοβοηθό μου.

Φαγώθηκε να σας πει τα νέα του και... του 'κανα τη χάρη. Τον αφήνω στο πληκτρολόγιο και πάω να δω τι κάνουν οι φακές μου. Τις έχω μέρες στο... βαμβακερό τους κρεβατάκι και έχουν ψηλώσει αρκετά! 

Παιδιά, γεια σας! Μπίσκο εδώ! 


Βλέπω τη μαμά τόσες μέρες να μη φεύγει από τα πόδια μου και, ενώ ομολογώ πως μου αρέσει, δεν έχω καταλάβει γιατί είναι όλη μέρα μέσα στο σπίτι. Δεν έχω καταλάβει γιατί δεν μπαίνουμε πια στο αυτοκίνητο να πάμε τις βόλτες μας στο λιμάνι ή στη θάλασσα. Δεν έχω καταλάβει γιατί βγαίνουμε μόνο για δυο πολύ σύντομες βόλτες εδώ στη γειτονιά, ίσα να... ξέρετε... το σακουλάκι; Αυτό. Εντάξει, παίζουμε στην πιλοτή, αλλά ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ και δε με πηγαίνει να συναντήσω τους φίλους μου;

Βέβαια, μου αρέσει που έχω τη μαμά όλη μέρα στο σπίτι, δε λέω! Παίζουμε αρκετά, μου διαβάζει βιβλία, μαγειρεύει και μου δίνει να δοκιμάζω τις συνταγές της... Όχι όλες. Σε κάποιες μου λέει "Αυτό δεν κάνει να το φας εσύ!" και μου δείχνει το κλουβάκι μου, να πάω για ύπνο. Η μαμά είναι ήρεμη, εκτός από κάποιες φορές που τα τηλέφωνα και ο υπολογιστής κουδουνίζουν ταυτόχρονα και τότε τη βλέπω να πηγαίνει πάνω κάτω και να μιλάει νευρικά. 

Τελευταία τη βλέπω πολλές ώρες στον υπολογιστή. Λέτε γι' αυτό να μη με πηγαίνει βόλτες; Τι κάνει στον υπολογιστή σχεδόν όλη μέρα; Παιδιά, μήπως την έχετε βάλει τιμωρία για κάτι που έκανε; Αλλά πολύ ήρεμη είναι για τιμωρημένη. Για πείτε μου, βρε παιδιά. Εξηγήστε μου τι έχει γίνει, δεν καταλαβαίνω! Γράψτε μου. Θα τα διαβάσω όλα με υπομονή, όσο η μαμά μαγειρεύει. Τελευταία έχει και κάτι σπόρους και τους προσέχουν με τον Μίου μας... Όσο κάνει αυτά, εγώ θα μπορώ να διαβάσω τα νέα σας στο padlet.

Περιμένω να μου γράψετε για να σταματήσει να με τρώει η περιέργεια. Και τώρα που είπα "με τρώει"... με τρώει ένα... τσιμπούρι εδώ πέρα... προσπαθεί να με σηκώσει από τον υπολογιστή πριν πατήσω "Δημοσίευση"! Μισό, ρε Μίου! ΜΙΣΟ! Να πω "γεια" στα παιδιά! 

Γεια, παιδιά! 

3 σχόλια:

Μέλπω Θεοδωράκη είπε...

ΣΤΗ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΜΠΙΣΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΙΚΟΥΛΗΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΗΤΕ ΠΟΣ ΝΑ
ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

ΝΙΚΟΣ Μ είπε...

Κυρία ήταν τέλειο το παζλ!!πως βαλατε την φωτογραφία σας εκεί; ΝΙΚΟΣ

Μαριλία είπε...

Αντιγόνη και Νίκο, γεια σας!

Χαίρομαι που σας άρεσε το παζλ. Υπόσχομαι μέχρι αύριο, το πολύ, να σας ανεβάσω και οδηγίες για να φτιάξετε τα δικά σας παζλ.